------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Rahsia Personaliti Orang Yang Suka Warna Oren.

Pernah tak tertanya. Eh? Aku ini asyik asyik warna orange je barang yang aku beli. Dari seluar, kasut, jam, topi, kebanyakkan warna oren. Itu dikatakan obsessed. Kalau aku? Aku hanya suka sahaja. Jadi personality aku ada hubung kait dengan rahsia di bawah ini. Rahsia ini aku ambil dari FACEBOOK. Dan kaitkan dengan diri aku ini. Mungkin anda diluar sana juga boleh kaitkan diri and ajika warna kegemaran anda ialah oren.


Rahsia seseorang dari warna kegemeraan.  Oren boleh menghasilkan perasaan yang berkait rapat dengan Kehangatan. Kehangatan apa kah itu? Jika anda menyukai warna ini, anda mempunya sifat yang ceria dan periang. Jadi? Dengan melihat sesuautu berwarna orang boleh manikkan mood ceria dan periang anda. Jadi, jika anda nak suasana yang boleh membuat kan anda ceria, mungkin anda boleh color bilit warna orange? Kalau aku, aku lebih suka pakai baju warna orange lah. Baju kemeja mahupun baju melayu.

Selain itu, orang yang suka memakai baju warna orange ini boleh dichopkan seorang yang suka mencuri perhatian orang. Yes, warna oren ini memang menyerlah. Jika di satu majlis, kau pakai warna orange, memang mata akan focus kepada kau sebab kau je paling menyerlah dalam crowd tu. Warna orang juga boleh membuatkan warna kulit seseorang tampak cerah.  Akan tetapi, seseorang yang memakai baju warna orang  ini adakalanya dilihat seperti mengada-ngada. Mungkin orang dengki kot sebab mereka tak kena pakai baju warna orang atau tak confident nak pakai baju color yang terang ini.

Jika anda meminati color orange. Welcome to the club. Lawa kot color orange ni. Kalau jam warna orange memang cantic. Kalau aku, aku prefer beli jam, dan baju  color orange.


Panduan Mudah Buat Blog A-Z !!! Cara Buat Duit Dari Rumah Tanpa Modal !!!
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Rahsia Personaliti Orang Yang Suka Warna Oren. "

Sesekali je saya pakai baju warna oren sebab tu je baju yang ada... hihi

ingat oren.ingat vitamin c. hihi. warna oren warna ceria. terbaik.

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top