------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Biru. AWAS!

Kali ini kita bersembang tentang warna biru. Aku rasa ramai peminat warna biru disini. Ingin aku akui, aku juga peminat warna biru. Ada masa tu, aku pakai seluar biru tua, baju biru tua(muda sikit), kasut warna biru facebook, beg warna biru facebook, pensel box warna biru facebook.  Aku rasa semua itu hanyalah kebetulan menjadi biru. Tak sangka aku terus dichop penggemar warna biru. Oh ya cover phone aku pun color biru waktu tu. Memang gila lah. Dari situ baru aku sedari aku obsessed dengan warna biru dari warna hitam. Hitam pun suka jugak.



Ok apa rahsia personality seseorang melalui warna yang mereka minat.

Warna biru adalah warna paling sesuai untuk warna cat bilik tidur, kerana dapat membuatkan anda lebih cepat terlena tidur lagi-lagik jika anda nak take a nap atau tidur-tidur ayam di waktu siang. Maksudnya, biru ini memang boleh menenangkan fikiran. No wonder aku ini seorang yang tenang je. Haha.

Warna biru ini, jika anda suka dengan warna ini, anda amat caring atau concern dengan perasaan orang lain dan sedikit sensitive. Alamak, sah memang sah. Aku memang obsessed dengan biru. Haha. Sebab aku memang concern dengan orang. Sebab aku boleh menjadi pendengar yang terhebat. Almaklumlah member club rakan sebaya.

Setuju tak dengan kenyataan diatas? Ada penggemar biru sini yang rasa statement dekat atas ini tak melambangkan personaliti mereka. Bolehlah komen dibawah ini. Well, personality kita memang banyak, tapi ada certain yang boleh digambarkan dengan warna kegemaran kita.



Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Biru. AWAS!"

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top