------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Hitam. AWAS!

Aku akui aku lebih suka pakai baju warna hitam. Aku tak suka pening-pening kepala nak fikir baju apa nak dipakai. Baju hitam paling senang nak matching. Kau susah nak nampak gemuk. Dan kulit kau nampak cerah. Jadi, jika kau keluar nak shopping, kau nak beli baju, and member kau cakap asyik2 hitam. Kau persetankan mereka. Nanti kau beli colour lain sebab nak kelainan, tapi bila kau pakai, kau rasa tak selesa. End up baju color lain tu jadi penginap tetap dalam almari kau. Memamng membazir kan? Jadi stick to your favourite color. Tiada salah pun. Itu duit hang.

Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Hitam. AWAS!

Setiap color kegemaran kita ada rahsia yang tersendiri. Tapi aku just nak sentuh warna yang aku suka and ada hubungkait dengan si pemakai warna. Kali ini kita focus kepada warna hitam.

Seseorang yang suka kepada warna hitam atau lebih elok bunyi nya memakai warna hitam. Seseorang itu keperibadian warnanya  dikaitkan perasaan berkabung, kesedihan dan kebencian. Mmm sebegai penggemar hitam. Aku tak rasa memakai hitam melambangkan 3 negative terebut. Mungkin lah, dengan memakai warna hitam kita lebih nampak seperti berkabung, bersedih dan juga kebencian. Mungkin… 


Warna hitam melambangkan sifat anda yang kuat, tabah dan produktif. Akan tetapi, jika berada di khalayak orang yang tak disukai, anda akan menjadi murung. Wow! Betul ke ni? Hitam? Mungkin aku tak berapa suka color hitam kot. Mungkin aku tak obsessed color hitam. Jadi aku tak berapa setuju statement ini.


Selain itu, anda termasuk dalam jenis orang yang sukar untuk difahami atau agak misteri. Hurmm.. Siapa-siapa yang suka warna hitam ini, mengaku tak diri korang susah nak dibaca, susah nak difahmi dan agak misteri? Bagi aku, mungkin agak susah nak di baca lah. Haha.


By the way, suka hitam tak bermaksud obsessed. Kalau obsessed itu macam, rumah cat color hitam, sofa hitam, kereta hitam, seluar hitam, baju hitam. Tapi kebanyakkan barang aku warna hitam. Haha. Macam aura jahat lah pulak hitam ini kan.

Jadi apa pandangan anda yang penggemar hitam?



Panduan Mudah Buat Blog A-Z !!! Cara Buat Duit Dari Rumah Tanpa Modal !!!
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Hitam. AWAS!"

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top