------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Kuning. AWAS!

Siapa peminat warna kuning kat sini angkat tangan. Mungkin ada crush anda yang suka pakai warna kuning ini. Dari pemakaian atau warna kegemaran seseorang kita boleh baca personalitinya. Jadi aku nak tulis juga ini tentang rahsia disebalik peminat warna kuning. Rahsia ini aku dapat dari facebook. Aku save. Dan aku nak comment lah kan betul ke tidak.


Picture Taken From Pixabay.

Kalau aku, aku tak berapa minat nak beli kasut,jam, topi, baju, mahupun seluar berwarna kuning. Tapi kalau kereta aku akan beli warna kuning. Aku suka warna kuning, tapi aku tak suka nak pakai sesuatu bewarna kuning di anggota badan. Haha. Seperti baju mahupun kasut. Jadi apa rahsia orang yang suka warna kuning ini?


Picture Taken From Pixabay.


Rahsianya. Warna kuning ialah warna yang boleh meningkatkan kebahagiaan dan keceriaan pada setiap orang. Jadi kalau nak bahagia dan ceria, bolehlah pakai baju kuning hehe. Atau cat bilik warna kuning.

Warna kuning ini berkait rapat dengan energy, sikap berhati-hati (careful). Jika anda memilih warna kuning ini sebagai warna kegemaran, ia boleh melambangkan sifat spontan dan tolenransi anda yang tinggi. Wow. Betul ke? Penggemar warna kuning sekalian, anda membuat sesuautu yang terbaik dengan spontan?

Peminat warna kuning ini dianggap begitu menyerlah kerana warna kuning yang striking itu. Akan tetapi, anda suka berubah-ubah sikap dan berharap. Setiap color ada pro and con dia. Jadi? Adakah anda peminat warna kuning yang suka berubah-ubah sikap dan berharap? Jika anda setuju dengan kenyataan ini. Bolehlah comment di bawah ini ok wahai penggemar warna kuning. :D


Panduan Mudah Buat Blog A-Z !!! Cara Buat Duit Dari Rumah Tanpa Modal !!!
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Rahsia Orang Yang Suka Pakai Warna Kuning. AWAS!"

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top